
צוות המרכז
כרמית ברל
B.Ed בהתמחות חינוך מיוחד
ME.d בטכנולוגיה בחינוך
LL.B במשפטים

כל חיי הייתי מוקפת ילדים קטנים, מעסיקה, משחקת ומפעילה. אז לא פלא שעד היום יש לי קשר חם ומיוחד עם ילדים.
מה סוד הקסם? היכולת לתת לכל ילד את ההרגשה שהוא חשוב לי ומיוחד מאד עבורי. איך? על ידי ראיית המכלול של מה שהוא מורכב ממנו, הארה של החוזקות לצד מתן כלים להתמודדות עם האתגרים ובעיקר באמצעות תזכורת מתמדת, שכולם, כולל כל המפורסמים והמצליחנים שהוא מעריץ, חוו גם כישלונות לצד ההצלחות.
בזכות כל אלו, אני יכולה להעיד ששיטת הלימוד שלי היא אחרת והיא מתמקדת בראש ובראשונה בתלמיד. כשהתלמיד מרגיש טוב עם עצמו ומאמין בעצמו, ההצלחות קורות מעצמן (וחשוב לציין שהצלחה בעייני היא לא ציון במבחן, אלא כל שינוי שהילד עושה בשגרת יומו, מאחר ויש לו עכשיו מוטיבציה). מניסיון, אני יודעת, שלאט לאט ועם הרבה התמדה יגיעו גם ההישגים הלימודיים.
אז אחרי שהייתי בייביסיטר, מפעילה בימי הולדת, מדריכה בקייטנות, ומתנדבת למען ילדים עם מוגבלויות, אחרי תואר ראשון במשפטים, הסבה לחינוך מיוחד ותואר שני בטכנולוגיה בחינוך ועם קרוב ל- 15 שנות עבודה חינוכית עם ילדים על הרצף האוטיסטי, 13 מתוכן בחינוך וריכוז כיתות תקשורת קטנות בבית ספר יסודי ובחטיבה, החלטתי שאני רוצה להקים בית משלי. בית בו אזכה להעניק לתלמידים את הניצוץ הזה, שרואים להם בעיניים, כשהם מצליחים!
מיטל גרובר
BE.d בגיל הרך, בהתמחות
מנהל מערכות חינוך

מורה ומחנכת בלב ובנשמה. הגעתי להוראה לפני עשור מתוך אהבה גדולה לילדים ורצון להשפיע ולקדם ילדים לעצמאות. מאמינה בדיבור מכבד וישיר לילדים, דיבור "בגובה העיניים" שהוא הבסיס ליחסים של אמון והדדיות.
מבחינתי, הדרך ללמידה חייבת לכלול בנייה של תחושת המסוגלות האישית של הילדים והאמונה ביכולתם וכן חיזוק הבטחון ודימוי עצמי חיובי. כמו כן, מאמינה בהסתכלות על הכוחות, החוזקות והעצמת "החיובי"שקיים בכל ילד. תחושת האמון והביטחון העצמי של הילדים חשובה לי יותר מכל. הם אשר מאפשרים פניות ללמידה.
אני בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך, התמחות מנהל מערכות חינוך. לאורך עשר שנות עבודתי במערכת החינוך, חינכתי בבית ספר יסודי והתמחתי בתחום השפה. הייתי רכזת חינוך חברתי, הובלתי את מועצת התלמידים בשלל פרויקטים לרווחת התלמידים בבית הספר. את הסיפוק הכי גדול אני מקבלת מהעבודה הישירה עם הילדים.
בהקמה והבגשמה של בית פלא אני מממשת את ה"אני מאמין" שלי בקידום ילדים בדרך בה אני מאמינה שהיא הנכונה והטובה ביותר עבורם.
חן שבי
BE.d בהתמחות חינוך מיוחד וספרות לחט"ב
תעודת הוראה מתקנת במקצועות רבי מלל
M.A במנהל ומנהיגות בחינוך

נשואה לחגי ואמא לשלושה ילדים מדהימים: נעם, אורי ועומר. קודם כל ולפני הכל אני אמא! מאז שאני זוכרת את עצמי חלמתי להיות אמא ותמיד אהבתי שיש ילדים מסביבי. לכן, כל כך טבעי עבורי היה ללמוד הוראה, בידיעה שהעשייה שלי תמיד תהיה סביב ילדים.
חינוך עבורי זו שליחות אמיתית. החיבור לכל ילד וילדה, המבט בעיניים, הידיעה שאני מבוגר משמעותי עבורם, מבחינתי שווה את הכל. אני מאד מאמינה בתהליך ובהובלה של הילדים צעד אחר צעד ובהבאתם מנקודה אחת לאחרת, כזו שאפילו הם לא ידעו שהם יכולים להגיע אליה. באמצעות הקשר הבינאישי העמוק שמתפתח ביני ובין הילדים וכן עם הוריהם, נוצרת תקשורת שהבסיס שלה הוא אמון, תקשורת שבמסגרתה אפשר ורצוי לומר הכל, מאחר והמטרה של קידום הילדים היא מעל הכל מבחינתי.
הקידום של כל אחד מהילדים מתבצע בדרכים שונות ומגוונות (משחק, שיעור מתוקשב, דפי עבודה, יצירה ועוד), המותאמות באופן אישי לכל אחד מהילדים, מתוך הבנה כי כל ילד זקוק למשהו אחר ואף ילד לא דומה לילד אחר.
אז אחרי 13 שנים במערכת החינוך, מתוכן חינכתי תלמידים בכיתות ג'-ז', הייתי סגנית מנהלת, רכזת שכבה ורכזת שפה, לימדתי מקצועות רבי מלל בבתי ספר יסודיים וכן ספרות בחטיבת הביניים, החלטתי לצאת לדרך חדשה ועצמאית ולפרוץ את גבולות המערכת ואת הגבולות של עצמי. בדרך זו, אני שואפת לייצר לילדים הזדמנויות לקדם ולפתח את עצמם, להעצים אותם מבחינה רגשית ולהעניק להם כלים ללמידה בהם יוכלו להשתמש גם בחייהם הבוגרים.